Skip to main content
Terug naar vacature overzicht

Support medewerker

in zwolle

Werken bij nicecloud

Bij nicecloud is het leuk. Daar werken we samen hard aan. Dat wil niet zeggen dat het alleen maar lang leve de lol is. Want er wordt wel serieus goed werk afgeleverd. Je ontwikkelt jezelf binnen onze organisatie door persoonlijke coaching en opleidingen. Je krijgt de ruimte voor jouw groei. Zaken als salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld. En ook aan ontspanning in en buiten het werk wordt aandacht besteed.

Home

Support medewerker

‘Houd jij ervan om uit te zoeken waar onze klanten tegen aan lopen op het gebied van IT & VOIP? En zie jij het als een uitdaging om zoveel mogelijk van deze vragen welke binnenkomen zowel telefonisch als per e-mail om deze snel en accuraat te behandelen? Dan is dit de baan voor jou!’

Jij staat stevig in je schoenen en kan makkelijk schakelen als de klant belt met een probleem. Op de juiste wijze sta je de klant te woord en ben je in staat om te achterhalen wat exact hun probleemvraag is. Om daar vervolgens met veel enthousiasme en energie mee aan de slag te gaan, en de klant hierin een juist terugkoppeling te geven. Voor jou is dan ook de dag geslaagd als je die dag zoveel mogelijk tickets hebt kunnen wegwerken, goed werk hebt opgeleverd voor de klanten en met een voldaan gevoel naar huis gaat. Dit is wat wij zoeken in onze nieuwe Support medewerker.

Over de functie

Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van de (technische) aanvragen en meldingen van onze klanten. Melding die gedaan worden via telefoon, e-mail of anderszins registreer je nauwkeurig. Hierbij vraag je voldoende duidelijk uit, en probeer je zelf zo veel mogelijk op te lossen. Hetgeen je niet zelf kunt oplossen los je samen met een collega op, en bewaakt dat meldingen tijdig in behandeling worden genomen.

Je houdt continu in de gaten wat er verbeterd kan worden, en draagt actief voorstellen aan. Ook ondersteun je sales met vragen of oplossingen voor het commerciële traject. Voor de consultants heb je ook een ondersteunende rol.

Je rapporteert je werkzaamheden volledig in ons ticket systeem Autotask, en werkt de documentatie bij zodat deze volledig is. Hierin is van belang dat je in staat bent de probleemvraag juiste te formuleren en te verwoorden zowel schriftelijk als mondeling. Hiermee beschikken alle betrokken partijen altijd over de juiste informatie voor verdere technische ondersteuning en de administratieve afhandeling.

Wat is vereist
  • Mbo-niveau 4 werk- en denkniveau richting Systeembeheer of ICT of hbo-denkniveau.
  • Kennis van Microsoft 365, Azure en Endpoint manager is een pre.
  • Ervaring met het geven van support op Windows server omgevingen & Microsoft remote Desktopservices.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk.
  • Accuratesse en in staat zijn om zelfstandig te werken.
Wat krijg je?
  • Een baan voor 32-40 uur.
  • Een marktconform salaris.
  • Mogelijkheden om je te ontwikkelen door het volgen van cursussen en opleidingen.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Pensioen.
Groeipad

Je stelt je eigen ontwikkelingsplan op onder begeleiding van een interne coach. Je benoemt de benodigde trainingen en opleidingen om te groeien op zowel persoonlijk als inhoudelijk vlak. Regelmatig wordt dit besproken en bijgesteld waar nodig.

Werken bij nicecloud

Bij nicecloud is het leuk. Daar werken we samen hard aan. Dat wil niet zeggen dat het alleen maar lang leve de lol is. Want er wordt wel serieus goed werk afgeleverd. Je ontwikkelt jezelf binnen onze organisatie door persoonlijke coaching en opleidingen. Je krijgt de ruimte voor jouw groei. Zaken als salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld. En ook aan ontspanning in en buiten het werk wordt aandacht besteed.

Download bijlage(s)